Bli kjent med næringslivet i Sandefjord!

Sandefjord er mye mer enn sol og sommer, ferge og flyplass. Vestfolds største kommune har også et variert og spennende næringsliv med modige gründere, innovative bedrifter og flinke folk. Alt dette og mer til kan du lese om i vårt magasin iSandefjord.

I Sandefjord finner du store og kjente bedrifter som Jotun og Komplett, men også mindre aktører som Holgersgruppen og Hekta På Tur. Du har sikkert reist via Torp Sandefjord lufthavn, men visste du at over 750 mennesker jobber der? Kultur og sport har et stort mangfold her hos oss. Tenk at over 10.000 spillere, trenere og lagledere deltok på årets utgave av Sandarcupen. Og at Sandefjord Sykleklubb drømmer om en Tour de France-etappe!

Alt dette og mer til kan du lese om i magasinet vårt, som du kan laste ned HER

Her kan du bli kjent med oss i Sandefjord Næringsforening. Vi vokser kraftig og holder et høyt tempo, så det er bare å holde seg fast og henge med. Vi oppdaterer deg om våre store prosjekter Gründeriet og Tenk stort, tenk Sandefjord. Boligmarkedet, næringseiendom, konferanser, kultur, sport og politikk er vi også innom - så her er det bare å laste ned og lese seg opp!

God fornøyelse :-)

PS!
Første utgave av iSandefjord ble distribuert i april 2017. Ta gjerne også en titt på vårt andre magasin, som heter Prospekt Sandefjord.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Storfint besøk og en titt i bakspeilet

For en bra uke! Vi har spolt litt tilbake, tenkt stort med nye aktører og hatt Vestfold-benken fra Stortinget på besøk. Blant annet!

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Eiendomsmegler Krogsveen