• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Begivenhetsrik julefrokost 16.desember!

Med blant annet kåring av bedriften med "Hjerte for byen".

Det var god stemning på årets siste frokostmøte i SNF, som PWC var vertskap for.

GOD STEMNING het også foredraget til standup-komiker og relasjonsterapeut Dora Thorhallsdottir. Hun fortalte om hvordan vi kan skape bedre relasjoner til andre på en morsom og effektiv måte.

Morten Ness i PWC og Hildegunn Riksfjord i Byavisa sto for utdelingen av prisen til bedriften med «Hjerte for byen». Det var 10 bedrifter som konkurrerte om den gjeve prisen og de 10 finalistene var;

- Grans Bryggeri
- Komplett
- Jotun
- Brødrene Berggren
- Sandefjord Lufthavn
- Carlsen Fritzøe
- Meny Indre Havn
- Carl C. Fon
- Sparebank 1 BV
- Fønix

Vinneren av årets «Hjerte for byen» i Sandefjord ble Brødrene Berggren og juryens begrunnelse var som følger;

Vinneren av Hjerte for byen 2014 har vært med å sette Sandefjord på kartet i mange år. Med kvalitet i høysete har bedriften hengt med i utviklingen og stadig funnet nye løsninger.
Som en av byens eldste bedrifter har folk i byen et like stort hjerte for bedriften, som det bedriften har for byen. Bedriften skaper ringvirkninger gjennom arbeidsplasser og lokal handel. De har tenkt annerledes og større. Har satset, men vært nøysomme. Og de er optimistiske med tanke på framtida. Bedriften har blant annet knyttet til seg samarbeidspartnere som gjør Sandefjord kjent i hele landet og til og med utenfor landegrensene. Vinneren sponser lag og organisasjoner. Noe i form av penger, men mest i form av produkter og gavekort. All sponsing foregår lokalt, og først og fremst kommer det barn og unge til nytte. Prisvinneren driver i tillegg med folkeopplysning og sørger for en bedre folkehelse gjennom å gjøre det lettere for oss å velge sunne alternativer. Kunnskap er makt – derfor legges det til rette for videreutdanning for de ansatte. Dette kommer forbrukerne til gode.
En rotekte Sandefjord-bedrift med beina godt plantet på jorda. Oppsummert er det hardt arbeid, grundighet og langsiktig tenkning som ligger bak suksessoppskriften. Og vinneren har lovet at det lokale eierskapet skal bestå og at de også i framtida skal være en lokal leverandør av produkter med høy kvalitet.

Tusen takk til MiSK (Musikk i Sandefjord Kirke) bidro også til god stemning, med Svein Rustad på piano og Margrethe Fredheim som sang både opera og julesanger!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Det Gamle Røgeri AS

VIEW Frilans AS