God stemning på årets julebord!

2. desember var det klart for den hyggeligste samlingen gjennom året for oss i Sandefjord Næringsforening, nemlig julebordet på Atlantic.

Høydepunktene og festlighetene står i kø for mange av dere i den perioden vi er inne i nå, derfor var det veldig hyggelig at så mange som rett oppunder 150 feststemte og pyntede medlemmer var sammen med oss på vårt tradisjonsrike julebord i Atlantic Selskapslokaler.

Etter ankomst, aperitiff og bordtrekning, ble forsamlingen ønsket velkommen av daglig leder Marit Sagen Gogstad inne i spisesalen. Her fikk vi snart nyte en tradisjonell julemiddag av ypperste merke – til og med servert i to omganger – med tilhørende drikke. Måltidet ble så avsluttet med en karamellpudding som ikke sto noe tilbake for hovedretten.

Som vanlig fikk vi også et musikkinnslag mens vi satt til bords. Denne gangen var det vår medlemsbedrift Berg Allum Consulting som sto for dette – personifisert gjennom vakker sang fra sølvstrupen Lisa Huseklepp.

En annen julebordstradisjon er prisutdelingen. Dette er blitt en viktig del av samlingen og et fast innslag mange medlemmer setter stor pris på. Styremedlemmene Roar Kaupang og Kari-Ellen Liverød sørget for høy stemning og stor spenning da følgende fire vinnere ble kåret:

Årets nykommer – Hazel Venkataram, Fits Consulting AS
Årets bidragsyter – Ann Kristin Heimstad, Sandefjord Fotball
Årets deltaker – Petter Holskjær, Consilio Kommunikasjon
Årets Ambassadør – Geir Ellefsen, Kultursupport

Videre holdt Espen Thorbjørnsen en tale på vegne av styret, der han blant annet delte ut blomster til administrasjonen. Til slutt rundet Odd-Erik Marthinsen fra Torp Consulting av det hele med å takke for maten, samt utbringe noen velvalgte og hyggelige ord til vertskapet og Atlantic.

Fortsatt god førjulstid alle sammen, hilsen champagnepiken og guttungen

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Noatun Eventpark

Bedriftidretten i Vestfold