Gode diskusjoner på Park!

Debatten gikk høyt på vårt frokostmøte i dag. Vi går nå inn mot sommeren med en rekke gode innspill til hva vi skal drive med.

Medlemmene er svært viktige for oss i næringsforeningen, og denne forsommeren har vi hatt deres meninger ekstra høyt oppe på agendaen. Medlemsundersøkelsen vår er blitt veldig godt tatt imot – godt over en fjerdedel har svart – og i dag fulgte vi opp med svarene derfra på vårt frokostmøte på Scandic Park hotell.
115 SNF-ere var påmeldt og cirka 100 møtte opp tidlig i dag morges. Hotelledelsen stilte mannsterke for å vise frem den nyoppussede Parksalen – som har fått både ansikts- og utstyrsløft – og de kunne også presentere et supert frokosttilbud.
Takk for maten!
Marit åpnet som vanlig med å fortelle om aktivitetene våre siden sist. Det er full fart for oss i næringsforeningen inn mot sommeren, og vi smiler bredt hver gang vi får krysset av for gjennomførte små og store prosjekter og aktiviteter.

Etter litt informasjon og en filmsnutt fra hotellsjef Thomas Ødegaard og de andre fra staben på Scandic Park, var det Pål Windingstad og Arne Georg Rønning sin tur på scenen. De kommer fra selskapet All Onboard, som arrangerer eventer og interaktive seanser for små og store forsamlinger.
I dag handlet spillet om å bruke svarene fra medlemsundersøkelsen til å skape debatt i salen. Egen rapport fra møtet kommer, men spørsmålene handlet blant annet handlet om prioriteringer, viktige saker og årsaker til medlemskap.
Vårt inntrykk er at det ble god stemning og fin prat ved bordene, og det blir spennende å se hva deltagerne kom frem til. Det vil være med på å stake ut kursen videre for oss!
Enn så lenge har vi nok med våre pågående prosjekter, men det er alltid interessant med påfyll av ideer og forslag til aktiviteter. Nå skal vi løpet noen uker til før det blir ferie og sommerstengt i juli. Og aller først gleder vi oss til sommerfesten i Horten i morgen.

Fortsatt god forsommer og en solrik og hektisk juni måned ønskes dere alle!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Storfint besøk og en titt i bakspeilet

For en bra uke! Vi har spolt litt tilbake, tenkt stort med nye aktører og hatt Vestfold-benken fra Stortinget på besøk. Blant annet!

VIEW Frilans AS

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing