• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Grenseløse muligheter

Idet sponsorlisten sakte, men sikkert fylles opp, går storsatsingen Grenseløse muligheter over i neste fase. Det er på tide at de kreative hodene melder seg.

Grenseløse muligheter er allerede et stort prosjekt. Om ikke lenge skal det bli en stor kampanje, og nå etterlyser vi ett eller flere byråer i området som vil lage den for oss.

Tradisjonell annonsering, filmproduksjon, strategi for sosiale medier, utvikling av nettside, events, tester, måling av resultater – vi tar gjerne i bruk samtlige kanaler for å spre budskapet om mulighetene i Sandefjord. Enkelte føringer har vi i forhold til budsjett, konsept og medievalg, men vi vil selvfølgelig også la byrået/ene i aller høyeste grad være med på å stake ut kursen.

Er du ikke kreativ selv, men kjenner noen som er det? Tips dem! Briefen sendes etter henvendelse til henrik@sandefjordnaringsforening.no

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!