• La Boutique er en familieeid bedrift i Sandefjord som tilbyr et spennende sortiment av utemøbler, belysning og fransk gourmet.

• Rocky Road er forhandler av EVO elsykler.

• Terki Software har et av Norges fremste utviklermiljøer, og er en leverandøruavhengig teknologiekspert.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Tråkker til fra Polen til Andebu

Vel tilbake etter påskeferien stupte vi ut i et hektisk vårprogram. Attpåtil skal vi sykle til jobben!

Grenseløse muligheter

Idet sponsorlisten sakte, men sikkert fylles opp, går storsatsingen Grenseløse muligheter over i neste fase. Det er på tide at de kreative hodene melder seg.

Grenseløse muligheter er allerede et stort prosjekt. Om ikke lenge skal det bli en stor kampanje, og nå etterlyser vi ett eller flere byråer i området som vil lage den for oss.

Tradisjonell annonsering, filmproduksjon, strategi for sosiale medier, utvikling av nettside, events, tester, måling av resultater – vi tar gjerne i bruk samtlige kanaler for å spre budskapet om mulighetene i Sandefjord. Enkelte føringer har vi i forhold til budsjett, konsept og medievalg, men vi vil selvfølgelig også la byrået/ene i aller høyeste grad være med på å stake ut kursen.

Er du ikke kreativ selv, men kjenner noen som er det? Tips dem! Briefen sendes etter henvendelse til henrik@sandefjordnaringsforening.no

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Tråkker til fra Polen til Andebu