• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Grenseløse muligheter

Idet sponsorlisten sakte, men sikkert fylles opp, går storsatsingen Grenseløse muligheter over i neste fase. Det er på tide at de kreative hodene melder seg.

Grenseløse muligheter er allerede et stort prosjekt. Om ikke lenge skal det bli en stor kampanje, og nå etterlyser vi ett eller flere byråer i området som vil lage den for oss.

Tradisjonell annonsering, filmproduksjon, strategi for sosiale medier, utvikling av nettside, events, tester, måling av resultater – vi tar gjerne i bruk samtlige kanaler for å spre budskapet om mulighetene i Sandefjord. Enkelte føringer har vi i forhold til budsjett, konsept og medievalg, men vi vil selvfølgelig også la byrået/ene i aller høyeste grad være med på å stake ut kursen.

Er du ikke kreativ selv, men kjenner noen som er det? Tips dem! Briefen sendes etter henvendelse til henrik@sandefjordnaringsforening.no

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

e2 = energy 2 everybody!

Det Gamle Røgeri AS

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?