• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Midt i blinken på Midtåsen

Alt klaffet på frokostmøtet tirsdag. 120 morgenfugler koste seg med stekende sol, røffe riff og morsom matprat.

I dagene før vårt siste frokostmøte før sommeren, tikket det inn så mange påmeldinger at vi måtte finne fram ventelister. Så var det da også en svært så blid og heldig gjeng med SNF-medlemmer som ankom Midtåsen tirsdag.

Stedet var som alltid supert og i dag var også været perfekt. Med knall sol, skyfri himmel og utsikt til en paddeflat fjord, lå alt til rette for et topp arrangement.

Dagens vertskap var Henriettes Mestermat, som driver kafeen på Midtåsen, og event-, konsert- og kulturarrangøren Kultursupport. Begge fortjener stor takk for henholdsvis spiselige og musikalske bidrag av ypperste sort!

Etter at Marit ønsket velkommen med sin månedlige «siden sist»-oppdatering, fikk Henriette Myhre Hagelund ordet. Klemt inn mellom mange andre arrangementer (som blant annet sitt eget bryllup), presenterte hun stedet og bedriften på en god måte. Så gikk turen til Geir Ellefsen, som med tekst og bilder illustrerte hva Kultursupport kan bidra med.

Deretter var det duket for en gammel helt. Frode Alnæs fra Dance With a Stranger – eller «Norges største roll-on», som han selv kalte seg – var i superform og imponerte med både gitarspill, sang og ikke minst stor humor. Utrolig underholdende!

Etter noen minutters benstrekk, kaffepåfyll og solglimt, var det inn igjen til dagens hovedinnslag. Eyvind Hellstrøm, som tilfeldigvis er i byen denne uken på innspilling til TV-serien «Hellstrøm rydder opp», delte erfaringer fra sine tidlige og sene matreiser. Det gikk fra sydfranske perler via norske bygder til China Town i New York, og om alt fra næringsfattig boksmat til delikat gåselever og andre prisvinnende finesser. Det var interessant å høre en så anerkjent kjendiskokk snakke så raust om andre mesterkokker – som Ludl, Bocuse, Skeie og Solvold.

Hellstrøm fikk for øvrig satt inn et lite støt mot «desken», som både mer og mindre slurvete journalister gjerne viser til (greit å ha noen å skylde på), men gjorde det godt igjen ved å tilby seg å rydde opp hjemme på kjøkkenet til Marit. Bra!:-)

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Nybrent kaffe på jobben!

Telering Bedrift Apro