• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Mot grønnere tider!

Våren kom fort etter påske og det samme gjorde vårens første frokostmøte. Godt over 100 morgenfugler møtte likevel opp på Tømmermannsløkka tirsdag, og de fikk med seg en variert, interessant og sprek frokostsamling.

Dagens vertskap var SNF-medlem Sergel Norge, som holder til på Framnes og er i kraftig vekst. Daglig leder Sven Ingebrigtsen presenterte virksomheten på en måte man sjelden ser når det gjelder inkassoselskaper og -bransjen; nemlig som en positiv bidragsyter til samfunnet. Det å kunne handle på kreditt er en forutsetning for mange bedrifter i ulike markeder, og aktører som Sergel sørger for at oppgjør håndteres på en ordentlig måte. Selv om mange er i seneste laget med å betale for seg...

Sykle til jobben-kampanjen ruller nå i gang, og ansatte fra små og store bedrifter ble lokket til å finne frem sykkelen. Birte Svenssen fra Bedriftsidretten i Vestfold og Ole Jakob Hansen fra Sandefjord kommune presenterte årets kampanje og argumenterte for at nettopp din bedrift bør delta. Målet med kampanjen er å få deltagerne til å utfordre hverandre og komme i bedre form, og underveis kan man stikke av med små og store premier. Årets første prisvinner ble Steinar Hvidstein fra Bakgården!

Dagens hovedinnslag var Marius Holm fra miljøorganisasjonen Zero. Klimaeksperten Holm er kjent som en dyktig foredragsholder, og oppdaterte oss om klimasituasjonen på en overbevisende måte – blant annet med fascinerende poenger om elbiler, vindmøller og solcellepaneler. Zeros agenda er å bidra til å begrense de menneskeskapte klimaendringene, og det var interessant å høre om de teknologiske nyvinningene som skal ta oss bort fra fossile energikilder i årene som kommer.

Henrik Sandvik
Tirsdag 14. april 2015

Klikk HER for link til Marius Holm sin presentasjon.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!