• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Ny ansatt i SNF!

Henrik Sandvik er ansatt som prosjektleder og markedsansvarlig.

Henrik er 37 år gammel, gift og har 3 barn. Han er utdannet siviløkonom ved BI Sandvika, med spesialisering innen strategi. Han har vært ansatt i Finansavisen siden 2000, både som journalist og de siste årene også som vaktsjef. Henrik har lang erfaring med prosjektarbeid, har god kjennskap til næringslivet generelt og han er vant med et høyt leveringspress.

Henrik er opprinnelig fra Sandefjord, men har etter endt studietid bodd og jobbet i hovedstaden. For et halvt år siden flyttet han tilbake til Sandefjord med sin familie og er således midt i målgruppen i forhold til prosjektet «grenseløse muligheter».

Det var mange gode søkere til stillingen og vi valgte Henrik fordi vi tror han med sin utdannelse, kompetanse og personlige egenskaper kommer til å gjøre en kjempejobb med prosjektet og i tillegg bidra til å gi SNF et løft.

Henrik er en hyggelig og positiv person som det er lett å like - vi gleder oss til å få han med på laget!

5. januar 2015

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Juletilbud fra Matlykke

Medlemstilbud på forsikringsløsning