• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Nye ansikter i SNF-styret!

75 fremmøtte ønsket ny styreleder og øvrige styremedlemmer velkommen på årets generalforsamling, som ble avholdt i tradisjonelle former på Scandic Park Hotel torsdag 19. mars.

Møtet ble innledet med et halvtimes innlegg av PST-sjef Benedicte Bjørnland. Hun holdt en interessant orientering om trusselbildet anno 2015 i lys av de siste års terror- og krigsbegivenheter ute og hjemme.

Avtroppende styreleder Helene Berg Allum ledet så selve årsmøtet, der daglig leder Marit Sagen Gogstad gikk igjennom årsberetningen, styremedlem Espen Thorbjørnsen presenterte regnskapet og medlem av valgkomiteen Hans Jørgen Ormar presenterte deres innstilling.

Etter den formelle delen ble det sagt noen ord til styremedlem Bjørn Håvard Brænden og styreleder Helene Berg Allum, som begge forlot styret etter flere års god innsats.

Roar Kaupang fra Sparebank 1 BV delte på sedvanlig vis ut «Årets gründerpris». Det var Øystein Seim i Seim Maskin som mottok den ærefulle prisen denne gangen. Maskinentreprenørfirmaet ble stiftet i 2009 og har 13 ansatte her i Sandefjord.

Deretter sto fire elever fra musikk- og dramalinjen på SVGS for kveldens underholdningsbidrag under aperitiffen, med sin fremføring av to sanger a capella.

Den tradisjonelle torskemiddagen ble servert i Galleriet og daglig leder ønsket velkommen til bords. Avtroppende styreleder Helene Berg Allum holdt sin avskjedstale, ordfører Bjørn Ole Gleditsch sa noen hyggelige ord og påtroppende styreleder Ingelise Schliekelmann delte også noen tanker om det som venter henne i SNF. Nyansatt Henrik Sandvik rundet av kvelden på en hyggelig måte og takket samtidig for maten.

På bildet f.v. Roar Kaupang, Espen Thorbjørnsen, Ingelise Schliekelmann, Pål Badski, Kari-Ellen Liverød og Jon Øyvind Hansen (Tine Kleive-Mathisen var ikke tilstede da bildet ble tatt).

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Eiendomsmegler Krogsveen

Tilbud fra Matlykke og Ruby Elise Blomsterverksted