• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Ruller i gang igjen

Vårt første frokostmøte etter ferien ble en stor suksess – med ny deltagerrekord og strålende stemning i Fon-teltet.

Flere tusen sandefjordinger har gjestet Badeparken i sommer, med show og arrangementer i fleng. Fredag 19. august var det klart for en av årets siste samlinger i Fon-teltet da vi inviterte til vårt syvende frokostmøte for året.
Wenma og Sandefjord Sykkelfestival var vertskap for samlingen, i forbindelse med den store sykkelhelgen som går av stabelen fra i dag til og med søndag.
Over 200 SNF-medlemmer hadde meldt seg på i forkant, og de fremmøtte morgenfuglene fikk først finfin frokost levert fra Magasinet. Dorina, Heljar og de andre fra Fon-teltet gjorde en super jobb her, tusen takk for det.

Som vanlig var Marit først på scenen, med en oppdatering om våre gjennomførte og kommende aktiviteter. Deretter gikk turen til dagens ene vertskap, Rune Steinsvik – for anledningen med Wenma-hatten – før det ble Egil Bredgaten fra Telenor sin tur.
Telenor-ambassadøren viste seg som en suveren foredragsholder og ga oss en super start på dagen.
Veldig interessant og – ikke minst – utrolig underholdende!
Etter den sedvanlige benstrekken og kaffepausen, fikk Brian Dreng Karlsen fra sykkelklubben ordet. Han brukte anledningen til å fortelle om deres aktiviteter på og uten to hjul. Det er ikke få!
Deretter rundet vi av med en dialogvariant på scenen – der Rune Steinsvik (denne gang som sykkeltopp) intervjuet eks-toppsyklist og nå sportsdirektør i Team Sky, Kurt Asle Arvesen. Veldig fascinerende å høre om Arvesens reise fra hjembygda via en lang karriere på sykkelsetet og helt til direktørstolen.

Takk til alle fremmøtte og involverte i dag – det ble et supert arrangement – og husk å holde av tid til våre kommende arrangementer! Det er ikke lenge til neste SNF-samling, for eksempel vårt neste frokostmøte 15. september på Skagerak Int. School og ikke minst Torpkonferansen på Scandic Park Sandefjord 12. oktober.
Vi minner også om at Tenk stort, tenk Sandefjord er godt synlig i helgen, med egen stand i Badeparken i forbindelse med Sykkelfestivalen.
Støtt oppunder alt det positive som skjer i byen vår – og ta gjerne en tur innom!

Klikk HER for å laste ned Egil Bredgaten i Telenor sin presentasjon.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Juletilbud fra Matlykke

e2 = energy 2 everybody!