Super sommerstemning i Horten

Årets sommerfest for næringslivet i Vestfold ble en suksess. Takk for en veldig bra fest!

Som vanlig gikk næringsforeningene i Larvik, Sandefjord, Tønsberg og Horten sammen om å arrangere sommerfest for medlemmene sine, og i år – etter to ganger Torp Sandefjord Lufthavn og én gang Støperiet i Tønsberg – ble arrangementet lagt til Horten.
Vi i næringsforeningene har brukt mye tid på forberedelsene, og derfor var det utrolig hyggelig at oppmøtet ble så bra.
Det er utrolig mange små og store arrangementer som kniver om oppmerksomheten til fylkets næringslivsaktører for tiden, men likevel meldte over 280 personer seg på festen. Blant dette var som alltid en stor og god delegasjon fra Sandefjord – vi er stolte og glade for at så mange ble med oss til nordfylket for å representere byen og næringslivet her.

Busser ble satt opp fra de ulike rutebil- og togstasjonene underveis, og vel fremme på Artilleriverkstedet på Karljohansvern i Horten var det klart for mingling og høy stemning fra første stund.
Et lokalt mikrobryggeri sto for velkomstdrikken, mens vertskapet på Horten Sjømilitære Samfunn senere serverte grillmat og vin.
På scenen hadde konferansier Torgeir Lorentzen full kontroll på forsamlingen, og stortingsrepresentant Kårstein Eidem Løvaas holdt et positivt og inspirerende innlegg om livet på Vestfold-benken, samt noen tanker om utfordringer og muligheter i samspillet mellom næringslivsaktører og politikere.

Det vil alltid være delte meninger om arrangementer som dette – enten det gjelder lokaliteter, underholdning, faglig opplegg, mat, drikke eller andre organisatoriske sider ved sammenkomsten.
Så langt tyder imidlertid tilbakemeldingene på at de aller fleste var svært fornøyd med årets sommerfest.
Vi gleder oss over oppmøtet, atmosfæren og lydnivået i den gamle verkstedhallen inne på marineområdet i Horten. Det er stor grunn til å tro at de fleste både lærte noe nytt om stedet vi var på – og ikke minst fikk seg noen nye bekjente – på den fine sommerkvelden.

Noen heldige vinnere ble det også. Høyt & lavt og Torp Sandefjord Lufthavn var snille og spanderte premier til en tippekonkurranse ved bordene.
Takk for finfine premier – og gratulerer til vinnerne!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Godt nytt SNF-år!

Vi har kastet oss inn i 2018 med store tanker og store arrangementer!

Norway Power Yoga AS

Nybrent kaffe på jobben!