• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Tenk stort, tenk Sandefjord!

For en start kampanjen har hatt. Filmlansering til stormende jubel, gode tilbakemeldinger, positive avisomtaler og enorm spredning på nettet gjør det utrolig inspirerende å jobbe videre.

Fredag 18/9 gikk startskuddet for Grenseløse muligheter. Vi i SNF og våre venner i Metro Branding samlet samarbeidspartnere og presse til kick-off i Hangarveien 21 ved Torp, og det ble utrolig vellykkket.

Henrik innledet med statusoppdatering, takket bidragsytere, minnet oss alle om hvorfor vi gjør dette og tenkte høyt om veien videre. Så tok Cathrine og Richard i Metro Branding over ordet, presenterte konseptet vårt – «Tenk stort, tenk Sandefjord» – og viste filmen.

Vi rundet av det hele med trekning av to flybilletter – stor takk til Lise Dean i Widerøe, som sporty stilte opp med både seg selv og premie:-) – før vi spiste lunsj i kantinen.

Vi begynner nå med å engasjere lokalt. Målet vårt er å øke kunnskapen til sandefjordingene om hva som skjer og rører seg i det lokale næringslivet. Vi tror det er mange som ikke vet så mye om dette! Økt kunnskap kan gi økt stolthet, og da er vi på god vei til å nå ett av målene våre; nemlig å gjøre sandefjordingene til ambassadører for byen vår.

Med så god mottagelse for første etappe i «Tenk stort, tenk Sandefjord»-løpet, gleder vi oss til å fa fatt på fortsettelsen. Henrik er nå på vei til Metro, vi skal planlegge veien videre. Nå blir det fokus på web-siden vår, nye annonser, konkurranser, ntye arrangementer for samarbeidspartnerne og ikke minst; hvordan skal vi få bedrifter og enkeltpersoner til å hjelpe oss å spre budskapet?

Vi har mye på blokka. Vi har mye å ta tak i. Og vi minner om at det er fritt fram for å komme med innspill til oss. Si fra hvis du vil og kan bidra med noe. Nå skal vi tenke stort og løfte byen vår!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Bli Fjord Club medlem og reis GRATIS mellom Sandefjord og Strømstad.

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker

Tilbud fra Proweb