Tenk stort, tenk Sandefjord

Vi står bak omdømmeprosjektet Tenk stort, tenk Sandefjord sammen med Sandefjord kommune. Målet er å sette byen vår på kartet – bli med!

Med Tenk stort, tenk Sandefjord viser vi frem både næringslivet og det gode livet her i Sandefjord. Her kan du få både spennende jobb og et rikt liv - med alt fra sjø og skjærgård, ferge og flyplass, kulturelle høydepunkter og kvalitetsrike kjøkken.

Til grunn for all vår kommunikasjon ligger imidlertid at alle trenger en jobb. Fokus nr. én for oss er følgelig å presentere de spennende bedriftene – små og store, i alle bransjer – som finner her i Nye Sandefjord. Vi er ganske sikre på at den nyslåtte storkommunen har mer å by på dette området enn du er klar over:-)

Alt dette og mer til kan du lese om på prosjektets egne websider. Du kan følg oss på Facebook, LinkedIn og Instagram, samt se noen filmer på vår YouTube-kanal.

Og husk; registrer deg for å motta nyhetsbrev. Så holder du deg oppdatert:-)

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Tilbud på trykktesting fra Termoenergi

Tilbud fra Proweb