• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Vi står bak omdømmeprosjektet Tenk stort, tenk Sandefjord sammen med Sandefjord kommune. Målet er å sette byen vår på kartet – bli med!

Med Tenk stort, tenk Sandefjord viser vi frem både næringslivet og det gode livet her i Sandefjord. Her kan du få både spennende jobb og et rikt liv - med alt fra sjø og skjærgård, ferge og flyplass, kulturelle høydepunkter og kvalitetsrike kjøkken.

Til grunn for all vår kommunikasjon ligger imidlertid at alle trenger en jobb. Fokus nr. én for oss er følgelig å presentere de spennende bedriftene – små og store, i alle bransjer – som finner her i Nye Sandefjord. Vi er ganske sikre på at den nyslåtte storkommunen har mer å by på dette området enn du er klar over:-)

Alt dette og mer til kan du lese om på prosjektets egne websider. Du kan følg oss på Facebook, LinkedIn og Instagram, samt se noen filmer på vår YouTube-kanal.

Og husk; registrer deg for å motta nyhetsbrev. Så holder du deg oppdatert:-)

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!