Policy om utsendelser

SNF får ofte henvendelser når det gjelder å bruke foreningens nettverk for å distribuere invitasjoner til eksterne arrangementer. Styret er svært restriktive med å etterkomme slike forespørsler fordi mail fra foreningen ikke skal bli så massiv at den blir oppfattet som søppelpost. Styret har derfor laget retningslinjer for bruk av vårt mailsystem.

Felles arrangementer

SNF ønsker å bruke den kompetanse som finnes blant medlemmene. Dette gjelder spesielt for temaer som anses å ha allmenn interesse for medlemsbedriftene.
    Det er ønskelig å avholde foreningens møter hos medlemsbedrifter, og vertskapsbedriften vil ved slike arrangementer ha anledning til en kort presentasjon av sin bedrift.

Styret oppfordrer medlemsbedrifter til å være vertskap for foreningens frokostmøter. Ta kontakt med oss på Sandefjord Næringsforening

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

Tilbud på Juleshow med IVO DACAPO

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker