Personvern

Sandefjord Næringsforening (SNF) er en uavhengig og medlemseid forening som jobber til beste for næringslivet i regionen. For å kunne kommunisere med våre medlemmer har vi medlemslister og mail lister hvor personopplysninger som e-post og mobilnummer er lagret.

Policy om utsendelser

SNF får ofte henvendelser når det gjelder å bruke foreningens nettverk for å distribuere invitasjoner til eksterne arrangementer. Styret er svært restriktive med å etterkomme slike forespørsler fordi mail fra foreningen ikke skal bli så massiv at den blir oppfattet som søppelpost. Styret har derfor laget retningslinjer for bruk av vårt mailsystem.

Felles arrangementer

SNF ønsker å bruke den kompetanse som finnes blant medlemmene. Dette gjelder spesielt for temaer som anses å ha allmenn interesse for medlemsbedriftene.
    Det er ønskelig å avholde foreningens møter hos medlemsbedrifter, og vertskapsbedriften vil ved slike arrangementer ha anledning til en kort presentasjon av sin bedrift.

Styret oppfordrer medlemsbedrifter til å være vertskap for foreningens frokostmøter. Ta kontakt med oss på Sandefjord Næringsforening

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Noatun Eventpark

Har dere fortjent noe ekstra godt til lunsj?

Gran Canaria Ferieboliger AS