• Velkommen til Kafka på Hvaltorvet!

• Med slagordet «Fra beite til bord siden 1892» har Fatland bygget seg stort opp innen kjøttindustrien her til lands.

• Med 10 meget erfarne ansatte er kontoret i Eie Sandefjord klar for skikkelig eiendomsmegling i Hvalfangerbyen.

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Storfint besøk og en titt i bakspeilet

For en bra uke! Vi har spolt litt tilbake, tenkt stort med nye aktører og hatt Vestfold-benken fra Stortinget på besøk. Blant annet!

Policy om utsendelser

SNF får ofte henvendelser når det gjelder å bruke foreningens nettverk for å distribuere invitasjoner til eksterne arrangementer. Styret er svært restriktive med å etterkomme slike forespørsler fordi mail fra foreningen ikke skal bli så massiv at den blir oppfattet som søppelpost. Styret har derfor laget retningslinjer for bruk av vårt mailsystem.

Felles arrangementer

SNF ønsker å bruke den kompetanse som finnes blant medlemmene. Dette gjelder spesielt for temaer som anses å ha allmenn interesse for medlemsbedriftene.
    Det er ønskelig å avholde foreningens møter hos medlemsbedrifter, og vertskapsbedriften vil ved slike arrangementer ha anledning til en kort presentasjon av sin bedrift.

Styret oppfordrer medlemsbedrifter til å være vertskap for foreningens frokostmøter. Ta kontakt med oss på Sandefjord Næringsforening

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Storfint besøk og en titt i bakspeilet