• Jobb smart på nett

• Vi er en leverandør til proffmarkedet innen belysning for inne og utendørs bruk.

• Multicase har fokus på bedrifter hvor logistikk og netthandel er kjernevirksomheten. Som spesialister leverer vi systemer som øker effektiviteten og bedrer lønnsomheten for våre kunder.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!

Ventetiden før Stortingsvalget 2017 er straks over. Mandag braker det løs og vi oppfordrer alle til å gjøre sin plikt!

Styreleder har ordet - juni 2017

Sammen om storkommunen

Styreleder har ordet - desember 2016

Kjære næringsvenner. Det har vært et spennende og innholdsrikt år for oss i Sandefjord Næringsforening.

Klar tale fra næringslivet!

Vi har et stort mangfold i næringslivet i Sandefjord og vi i SNF ønsker å bidra til å vise fram bredden vår

Grenseløst stolt av SNF

2015 er snart historie, og jeg har lagt bak meg mine første ni måneder som styreleder for Sandefjord Næringsforening. Aktivitetsnivået er utrolig høyt, og jeg er stolt av å få være med på byens viktigste møteplass for næringslivet.

God sommer alle sammen!

Etter tre måneder i styret er jeg mektig imponert over aktiviteten i foreningen. Dette er VIRKELIG «Byens viktigste møteplass»!

Kjære næringsvenner

Så var tiden kommet for å si takk for meg som styreleder i Sandefjord Næringsforening, etter fire flotte år.

Vi får ting gjort!

Desember 2014: Tiden er inne for å oppsummere året som har gått og til å se fremover mot et spennende 2015 i SNF.

• Endelig skal vi sette Sandefjord på kartet!

Juni 2014

Nå skjer det ting!

Desember 2013;
    Helt siden jeg tiltrådte som styreleder i mars 2011, så har en av mine, og styrets største ambisjoner vært å bli til en forening med gjennomføringsevne. En forening som ikke bare klager på alt som ikke er bra nok, men som snarere kommer med konstruktive løsningsforslag og som kan bidra med å få ting gjort. Det er med stor glede jeg nå kan si at NÅ ER VI DER! Etter at foreningen fikk daglig leder i full stilling fra januar i år, så har det skjedd mye…og dette er bare begynnelsen.

Julehilsen til medlemmer i Sandefjord Næringsforening

Desember 2012;
    Vi er i ferd med å legge et meget travelt år bak oss og jeg tør påstå at vi i år har hatt den høyeste aktivitet i foreningens 40-årige historie. Jubileumsåret ble feiret med nær 100 deltagere og viser at oppslutningen om foreningen er større enn noen gang. Per dags dato teller vi 182 medlemmer, en økning på 48 medlemsbedrifter i 2012, og foreningen har vokst med akkurat 100 medlemmer siden det nye styret tiltrådte i mars 2010. Det har gitt foreningen muskler og en sterkere stemme i næringspolitiske spørsmål.
    Oppslutningen om våre arrangementer viser at foreningen fyller et behov for en møteplass for næringslivet i Sandefjord og vi får gode tilbakemeldinger på både valg av temaer og aktivitetsnivå. Vi vil fortsette arbeidet med å utvikle tilbudet til medlemmene slik at vi skal bli en enda bedre på faglig påfyll og nettverksbygging. Vi skal leve opp til å være byens viktigste møteplass.

STEM PÅ

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord-filmen

Bruk stemmeretten!