Gründeriet

På Gründeriet midt i Sandefjord sentrum tilbys bedriftsetablerere et tilholdssted med alt de trenger - og mer til!

Vi i Sandefjord Næringsforening er opptatt av å bevare gründerkulturen i byen vår har, og høsten 2015 utredet vi derfor muligheten for å etablere et gründerhus. Co-workingspaces og etablererer fellesskap popper opp over hele landet, og vi ville ikke være noe dårligere.

Derfor har vi etablert Gründeriet i samarbeid med Sandefjord kommune og med hjelp fra en rekke små og store lokale bedrifter. Gründeriet skal være en arena for bedriftsetablerere i alle aldre og fra alle bransjer, og tanken er at gründerne i dette miljøet skal ha god nytte av hverandre og av fellesskapet.

Vi vil tilby gründerne et egnet tilholdssted med sterkt faglig miljø, en rådgivende mentorordning, godt samhold og hyppige erfaringsutvekslinger – alt sammen i inspirerende omgivelser med gunstig husleie og sentral beliggenhet midt i Sandefjord sentrum.

Flere opplysninger og kontaktinformasjon finner du HER.

Verv et medlem og vinn supre premier!

Tenk stort, tenk Sandefjord

En pinne for påskeferie!

Det er fredag ettermiddag og påskeferien nærmer seg med stormskritt. Før vi skrur over til krim, kos og hyttetur, må vi ta en fot i bakken.

Ecofleet gir deg 30% på elektroniske kjørebøker og sporing

Hotel Kong Carl - Tilbud møtepakker