• HK Regnskap er et regnskaps- og rådgivningsfirma for mindre og mellomstore bedrifter og organisasjoner samt selvstendig næringsdrivende.

• It makes sense!

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Det er høyt tempo for oss i SNF nå. Vi fyller dagene med gode, gamle aktiviteter og nye, spennende samlinger – og fotballfest!

God stemning og verdig vinner på julefrokosten

Mer enn 200 blide SNF-ere fant veien til årets julefrokost. På menyen sto god mat og nyttige foredrag, samt en takknemlig prisvinner og et rykende ferskt magasin!

Julen er en travel periode for de fleste, og derfor er det veldig hyggelig at så mange som 230 deltakere meldte seg på vårt siste frokostmøte i 2016. Det er det høyeste deltakerantallet noensinne!
For første gang på en god stund inviterte vi til Torp Konferansesenter på Tømmermannsløkka. Vertskapet der har for vane å lage en god ramme rundt frokostene våre, og dagen i dag var intet unntak. Takk for det:-)
Som vanlig ønsket Marit først velkommen med en kort gjennomgang av noe av det vi har drevet med siden sist. Hun nevnte tre ting; strategisamlingen vår (vi vil presentere resultatene derfra om ikke lenge), julebordet og Tenk stort. Henrik tok så ordet, og fortalte kort om ulike markedsaktiviteter – ikke minst Hjem til jul – før han brukte noen minutter på å presentere næringslivsmagasinet Prospekt Sandefjord. Dette lanserte vi i dag, og en digital versjon kan lastes ned her:

Etter at alle hadde forsynt seg med mat, inntok forfatter og foredragsholder Rune Semundseth scenen. Han har blant annet skrevet boken Medarbeidersamtalen 2.0, og ga oss mange underholdende og nyttige innspill om ledelse, relasjoner og kommunikasjon.
Partner Morten B. Ness fra PwC Vestfold/Telemark, som var dagens vertskap, holdt så et interessant innlegg om innovasjon og digitalisering i vår tid. Det er mange utfordringer som truer og gir muligheter på alle kanter. Utviklingen går i et rasende tempo – det gjelder å henge med og holde seg oppdatert.
Begge foredragene vil bli lagt ut her på våre sider om kort tid.

Til slutt presenterte Hilde Lorentzen fra Byavisa og Jarle Eikenæs Hansen fra PwC de ti finalistene i «Hjerte for byen»-kåringen – som vi i SNF også er med på. Kategorien i år har vært «Årets leder», og i et jevnt og godt felt var det Jotun-sjef Morten Fon som stakk av med seieren. Gratulerer med en velfortjent honnør til den dyktige bedriftslederen!
Marit og Henrik vil gjerne sende en stor takk til alle dere positive og hyggelige SNF-ere som har vært med på å slutte opp om våre frokostmøter gjennom 2016.
Vi sees igjen 19. januar i Nye Sandefjord – da skal vi fylle Hjertnes, så det er bare å holde av datoen!

Link til Rune Semundseth presentasjon

KLIKK HER FOR Å SE VÅRT NYE MAGASIN!

Trenger du lærling? Finn ut mer her!

Tenk stort, tenk Sandefjord

Hektiske høstuker i næringsforeningen!

Tilbud fra Proweb

Icu Agency